Sklep internetowy konsultacjemedyczne.com.pl jest prowadzony przez Noble Medicine Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bagno 2D, 00-112 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000494925,
NIP: 5252578250, REGON: 14707085400000, o kapitale zakładowym 5 000,00 złotych.
SŁOWNICZEK
- Noble Medicine Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Bagno 2D, 00-112 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000494925, NIP: 5252578250, REGON: 14707085400000, o kapitale zakładowym 5 000,00 złotych, będące pomiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Pomiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem: 000000198422,
- Sklep Internetowy- sklep internetowy działający pod adresem https://konsultacjemedyczne.com.pl, prowadzony przez Noble Medicine,
- Pacjent – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej lub osoba prawna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym.
- Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Pacjenta Usług i ich wartość do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba wybranych Usług, dane do faktury.
- PayU – system płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep Internetowy, pozwalający na szybkie płatności za Usługi nabywane w Sklepie Internetowym.
- Potwierdzenie zakupu – wiadomość e-mail wysłana przez Sklep Internetowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez Pacjenta potwierdzająca prawidłowość zamówienia i opłacenia Usługi.
- Usługa – Usługa medyczna dostępna dla Pacjenta w Sklepie Internetowym, w szczególności teleporada.
- Teleporada- konsultacja telefoniczna z wybranym lekarzem specjalistą, w ramach której przeprowadza on z Pacjentem wywiad, stawia rozpoznania, udziela zaleceń lekarskich, a także gdy zaistnieje taka potrzeba przepisuje leki, może wystawić skierowania na badania lub konsultacje lub wystawia zwolnienia lekarskie.
- Rejestracja- proces telefonicznego uzgodnienia z Pacjentem terminu wykonania Usługi, a następnie zapisania na nią i zebrania niezbędnych w tym celu danych osobowych Pacjenta. Odbywa się za pośrednictwem pracownika rejestracji Noble Medicine. Kontakt ze strony pracownika rejestracji Noble Medicnie ma miejsce w ciągu 24 godzin od wysłania Pacjentowi Potwierdzenia zakupu.
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Czas realizacji Usługi- niezwłocznie, w zależności od grafiku wybranego specjalisty, jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych W przypadku niedostępności wybranego specjalisty Pacjent, przy Rejestracji ma prawo skorzystać z Usługi u innego lekarza lub może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
INFORMACJE O USŁUGACH
- Informacje o Usługach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego podawane są w złotych. Całkowity koszt zamówienia (tj. ceny wszystkich Usług objętych tym samym zamówieniem) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Pacjenta.
- Noble Medicine zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, rodzaju Usług, zakresu udzielanych świadczeń.
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:
- Pacjent może zamawiać Usługi dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz przerw technicznych.
- Noble Medicine nie ponosi odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego, w chwili zawierania transakcji w Sklepie Internetowym oraz błędów oprogramowania i innych wad urządzenia końcowego Pacjenta.
- W celu złożenia zamówienia należy w szczególności:
- wybrać Usługę/i będącą przedmiotem zamówienia, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami zawierania transakcji, a w szczególności:
- wypełnić formularz zamówienia podając: imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, adres, adres mailowy,
- zaakceptować niniejszy Regulamin oraz zapoznać się z Polityką prywatności,
- kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
- Pacjent zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym podania danych, niezbędnych do stworzenia zamówienia.
- Zamówienie niepełne lub co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane ręcznie przez obsługę Sklepu Internetowego. Zamówienie takie może zostać anulowane przez Noble Medicine, o czym Pacjent zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową niezwłocznie, nie później niż podczas procesu Rejestracji.
- Noble Medicine zobowiązuje się w ciągu od wysłania Potwierdzenia Zamówienia ustalić z Pacjentem dostępne terminy realizacji Usługi i ustalić termin jej realizacji. Rejestracja na usługę odbywa się telefonicznie, wobec czego Pacjent ma obowiązek podać prawidłowy numer telefonu już przy składaniu zamówienia. Pacjent ma prawo samodzielnie skontaktować się z rejestracją Noble Medicine pod numerem telefonu 22 610 38 17, jednakże podanie numeru telefonu jest niezbędne do realizacji Usługi.
- W czasie Rejestracji, w celu prawidłowego wykonania Usługi Pacjent ma obowiązek podać dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL i numer telefonu.
- Niezależnie od innych postanowień Regulaminu, zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Pacjenta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu Zamówienia,
- braku możliwości kontaktu z Pacjentem ze strony rejestracji Noble Medicine pod podanym w zamówieniu numerem telefonu,
- nieprawidłowego złożenia zamówienia przez Pacjenta,
- uznania przez Noble Medicine, że w przypadku zamówienia złożonego przez Pacjenta występuje uzasadnione podejrzenie działania Pacjenta niezgodnego z prawem lub nadużycia uprawnień z niego wynikających, a w szczególności: hakerstwa, użycia cudzych danych identyfikujących w Sklepie Internetowym, podszywania się pod inną osobę.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Pełna cena należna za zamówienie jest widoczna w podsumowaniu każdego zamówienia. Przedstawiona cena to całkowity koszt nabytych przez Pacjenta Usług.
- Płatności za zamówienia mogą być realizowane za pośrednictwem udostępnionych w Sklepie Internetowym systemów, w szczególności PayU.
- Prawidłowe opłacenie zamówienia oznacza zakupienie Usługi w Sklepie Internetowym.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych podanych w celu zakupu i w czasie realizacji Usługi jest Elbląskie Centrum Medyczne Lifeclinica Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Węgrowska 3, 82-300 Elbląg, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000590654, NIP: 5783118972, REGON: 363178515, o kapitale zakładowym 180.000,00 złotych, z którym można skontaktować się listownie, pod wskazanym adresem lub- w celu pytań lub realizacji uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych- pod adresem email: rodo@grupabluemedica.pl.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Pacjentów znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce Polityka prywatności.
REKLAMACJE
- Pacjent jest uprawniony do złożenia reklamacji, w przypadku gdy Noble Medicine nie wywiązuje się ze swoich obowiązków opisanych w niniejszym Regulaminie lub wywiązuje się z nich w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu oraz w innych przypadkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@konsultacjemedyczne.com.pl lub w sposób tradycyjny poprzez wysłanie listu na adres Noble Medicine wskazany w Regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać w szczególności opis problemu będącego podstawą reklamacji, żądania oraz oznaczenie Pacjenta (imię, nazwisko, dane Usługi, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku listu tradycyjnego także adresu do korespondencji).
- Noble Medicine rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany przez reklamującego. W szczególnych okolicznościach odpowiedź może zostać wysłana z wykorzystaniem innych środków komunikacji (np. sms).
- Pacjent ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Pacjent może pisemnie odstąpić od umowy bez podania przyczyny przed wykonaniem Usługi, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania Potwierdzenia zamówienia (zawarcia umowy). Wniosek o odstąpienie od umowy należy wysłać na adres email: zamowienia@konsultacjemedyczne.com.pl lub listownie na adres: Noble Medicine podany na początku Regulaminu. Wzór odstąpienia od umowy jest dostępny pod linkiem: https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php
- Noble Medicine. gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych za pośrednictwem aplikacji PayU na rachunek bankowy z którego zainicjowano wpłatę bez obciążenia Pacjenta dodatkowym kosztem.
- W przypadku rozpoczęcia wykonania Usługi nie jest możliwe odstąpienie od umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zmiana regulaminu następuje poprzez udostępnienie zmienionego tekstu na stronie https://konsultacjemedyczne.com.pl. O zmianie regulaminu Noble Medicine informuje poprzez komunikat w Sklepie Internetowym oraz poprzez przesłanie na adres e-mail Pacjenta powiadomienia o zmianie.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 02.04.2020 r.
Sklep internetowy konsultacjemedyczne.com.pl jest prowadzony przez Elbląskie Centrum Medyczne Lifeclinica Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Węgrowska 3, 82-300 Elbląg, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000590654, NIP: 5783118972, REGON: 363178515, o kapitale zakładowym 180.000,00 złotych.
SŁOWNICZEK
- ECM Lifeclinica– Elbląskie Centrum Medyczne Lifeclinica Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Węgrowska 3, 82-300 Elbląg, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000590654, NIP: 5783118972, REGON: 363178515, o kapitale zakładowym 180.000,00 złotych, będące pomiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Pomiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem: 000000184911,
- Sklep Internetowy- sklep internetowy działający pod adresem https://konsultacjemedyczne.com.pl, prowadzony przez ECM Lifeclinica,
- Pacjent – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej lub osoba prawna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym.
- Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Pacjenta Usług i ich wartość do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba wybranych Usług, dane do faktury.
- PayU – system płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep Internetowy, pozwalający na szybkie płatności za Usługi nabywane w Sklepie Internetowym.
- Potwierdzenie zakupu – wiadomość e-mail wysłana przez Sklep Internetowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez Pacjenta potwierdzająca prawidłowość zamówienia i opłacenia Usługi.
- Usługa – Usługa medyczna dostępna dla Pacjenta w Sklepie Internetowym, w szczególności teleporada.
- Teleporada- konsultacja telefoniczna z wybranym lekarzem specjalistą, w ramach której przeprowadza on z Pacjentem wywiad, stawia rozpoznania, udziela zaleceń lekarskich, a także gdy zaistnieje taka potrzeba przepisuje leki, może wystawić skierowania na badania lub konsultacje lub wystawia zwolnienia lekarskie.
- Rejestracja- proces telefonicznego uzgodnienia z Pacjentem terminu wykonania Usługi, a następnie zapisania na nią i zebrania niezbędnych w tym celu danych osobowych Pacjenta. Odbywa się za pośrednictwem pracownika rejestracji ECM Lifeclinica. Kontakt ze strony pracownika rejestracji ECM Lifeclinica ma miejsce w ciągu 24 godzin od wysłania Pacjentowi Potwierdzenia zakupu.
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Czas realizacji Usługi- niezwłocznie, w zależności od grafiku wybranego specjalisty, jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych W przypadku niedostępności wybranego specjalisty Pacjent, przy Rejestracji ma prawo skorzystać z Usługi u innego lekarza lub może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
INFORMACJE O USŁUGACH
- Informacje o Usługach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego podawane są w złotych. Całkowity koszt zamówienia (tj. ceny wszystkich Usług objętych tym samym zamówieniem) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Pacjenta.
- ECM Lifeclinica zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, rodzaju Usług, zakresu udzielanych świadczeń.
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:
- Pacjent może zamawiać Usługi dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz przerw technicznych.
- ECM Lifeclinica nie ponosi odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego, w chwili zawierania transakcji w Sklepie Internetowym oraz błędów oprogramowania i innych wad urządzenia końcowego Pacjenta.
- W celu złożenia zamówienia należy w szczególności:
- wybrać Usługę/i będącą przedmiotem zamówienia, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami zawierania transakcji, a w szczególności:
- wypełnić formularz zamówienia podając: imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, adres, adres mailowy,
- zaakceptować niniejszy Regulamin oraz zapoznać się z Polityką prywatności,
- kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
- Pacjent zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym podania danych, niezbędnych do stworzenia zamówienia.
- Zamówienie niepełne lub co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane ręcznie przez obsługę Sklepu Internetowego. Zamówienie takie może zostać anulowane przez ECM Lifeclinica, o czym Pacjent zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową niezwłocznie, nie później niż podczas procesu Rejestracji.
- ECM Lifeclinica zobowiązuje się w ciągu od wysłania Potwierdzenia Zamówienia ustalić z Pacjentem dostępne terminy realizacji Usługi i ustalić termin jej realizacji. Rejestracja na usługę odbywa się telefonicznie, wobec czego Pacjent ma obowiązek podać prawidłowy numer telefonu już przy składaniu zamówienia. Pacjent ma prawo samodzielnie skontaktować się z rejestracją ECM Lifeclinica pod numerem telefonu 55 235 11 94 , jednakże podanie numeru telefonu jest niezbędne do realizacji Usługi.
- W czasie Rejestracji, w celu prawidłowego wykonania Usługi Pacjent ma obowiązek podać dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL i numer telefonu.
- Niezależnie od innych postanowień Regulaminu, zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Pacjenta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu Zamówienia,
- braku możliwości kontaktu z Pacjentem ze strony rejestracji ECM Lifeclinica pod podanym w zamówieniu numerem telefonu,
- nieprawidłowego złożenia zamówienia przez Pacjenta,
- uznania przez ECM Lifeclinica, że w przypadku zamówienia złożonego przez Pacjenta występuje uzasadnione podejrzenie działania Pacjenta niezgodnego z prawem lub nadużycia uprawnień z niego wynikających, a w szczególności: hakerstwa, użycia cudzych danych identyfikujących w Sklepie Internetowym, podszywania się pod inną osobę.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Pełna cena należna za zamówienie jest widoczna w podsumowaniu każdego zamówienia. Przedstawiona cena to całkowity koszt nabytych przez Pacjenta Usług.
- Płatności za zamówienia mogą być realizowane za pośrednictwem udostępnionych w Sklepie Internetowym systemów, w szczególności PayU.
- Prawidłowe opłacenie zamówienia oznacza zakupienie Usługi w Sklepie Internetowym.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych podanych w celu zakupu i w czasie realizacji Usługi jest Elbląskie Centrum Medyczne Lifeclinica Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Węgrowska 3, 82-300 Elbląg, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000590654, NIP: 5783118972, REGON: 363178515, o kapitale zakładowym 180.000,00 złotych, z którym można skontaktować się listownie, pod wskazanym adresem lub- w celu pytań lub realizacji uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych- pod adresem email: rodo@grupabluemedica.pl.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Pacjentów znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce Polityka prywatności.
REKLAMACJE
- Pacjent jest uprawniony do złożenia reklamacji, w przypadku gdy ECM Lifeclinica nie wywiązuje się ze swoich obowiązków opisanych w niniejszym Regulaminie lub wywiązuje się z nich w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu oraz w innych przypadkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@konsultacjemedyczne.com.pl lub w sposób tradycyjny poprzez wysłanie listu na adres ECM Lifeclinica wskazany w Regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać w szczególności opis problemu będącego podstawą reklamacji, żądania oraz oznaczenie Pacjenta (imię, nazwisko, dane Usługi, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku listu tradycyjnego także adresu do korespondencji).
- ECM Lifeclinica rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany przez reklamującego. W szczególnych okolicznościach odpowiedź może zostać wysłana z wykorzystaniem innych środków komunikacji (np. sms).
- Pacjent ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Pacjent może pisemnie odstąpić od umowy bez podania przyczyny przed wykonaniem Usługi, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania Potwierdzenia zamówienia (zawarcia umowy). Wniosek o odstąpienie od umowy należy wysłać na adres email: zamowienia@konsultacjemedyczne.com.pl lub listownie na adres: ECM Lifeclinica podany na początku Regulaminu. Wzór odstąpienia od umowy jest dostępny pod linkiem: https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php
- ECM Lifeclinica. gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych za pośrednictwem aplikacji PayU na rachunek bankowy z którego zainicjowano wpłatę bez obciążenia Pacjenta dodatkowym kosztem.
- W przypadku rozpoczęcia wykonania Usługi nie jest możliwe odstąpienie od umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zmiana regulaminu następuje poprzez udostępnienie zmienionego tekstu na stronie https://konsultacjemedyczne.com.pl. O zmianie regulaminu ECM LIfeclinica informuje poprzez komunikat w Sklepie Internetowym oraz poprzez przesłanie na adres e-mail Pacjenta powiadomienia o zmianie.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 02.04.2020 r.
Sklep internetowy konsultacjemedyczne.com.pl jest prowadzony przez Centrum Medyczne Volver Sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku, ul. Metalurgii 8, 97-500 Radomsko, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI SĄD GOSPODARCZY XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000734473, NIP: 7722403923, REGON: 10171552500000, o kapitale zakładowym
5 000,00 złotych.
SŁOWNICZEK
- Centrum Medyczne Volver Sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku, ul. Metalurgii 8, 97-500 Radomsko, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI SĄD GOSPODARCZY XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000734473, NIP: 7722403923, REGON: 10171552500000, o kapitale zakładowym 5 000,00 złotych., będące pomiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Pomiotów Wykonujących Działalność Leczniczą pod numerem: 000000167401,
- Sklep Internetowy- sklep internetowy działający pod adresem https://konsultacjemedyczne.com.pl, prowadzony przez Centrum Medyczne Volver,
- Pacjent – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej lub osoba prawna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym.
- Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Pacjenta Usług i ich wartość do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba wybranych Usług, dane do faktury.
- PayU – system płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep Internetowy, pozwalający na szybkie płatności za Usługi nabywane w Sklepie Internetowym.
- Potwierdzenie zakupu – wiadomość e-mail wysłana przez Sklep Internetowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez Pacjenta potwierdzająca prawidłowość zamówienia i opłacenia Usługi.
- Usługa – Usługa medyczna dostępna dla Pacjenta w Sklepie Internetowym, w szczególności teleporada.
- Teleporada- konsultacja telefoniczna z wybranym lekarzem specjalistą, w ramach której przeprowadza on z Pacjentem wywiad, stawia rozpoznania, udziela zaleceń lekarskich, a także gdy zaistnieje taka potrzeba przepisuje leki, może wystawić skierowania na badania lub konsultacje lub wystawia zwolnienia lekarskie.
- Rejestracja- proces telefonicznego uzgodnienia z Pacjentem terminu wykonania Usługi, a następnie zapisania na nią i zebrania niezbędnych w tym celu danych osobowych Pacjenta. Odbywa się za pośrednictwem pracownika rejestracji Centrum Medyczne Volver. Kontakt ze strony pracownika rejestracji Noble Medicnie ma miejsce w ciągu 24 godzin od wysłania Pacjentowi Potwierdzenia zakupu.
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Czas realizacji Usługi- niezwłocznie, w zależności od grafiku wybranego specjalisty, jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych W przypadku niedostępności wybranego specjalisty Pacjent, przy Rejestracji ma prawo skorzystać z Usługi u innego lekarza lub może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
INFORMACJE O USŁUGACH
- Informacje o Usługach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego podawane są w złotych. Całkowity koszt zamówienia (tj. ceny wszystkich Usług objętych tym samym zamówieniem) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem zamówienia przez Pacjenta.
- Centrum Medyczne Volver zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, rodzaju Usług, zakresu udzielanych świadczeń.
WARUNKI SKŁADANIA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:
- Pacjent może zamawiać Usługi dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń handlu wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz przerw technicznych.
- Centrum Medyczne Volver nie ponosi odpowiedzialności za jakość połączenia internetowego, w chwili zawierania transakcji w Sklepie Internetowym oraz błędów oprogramowania i innych wad urządzenia końcowego Pacjenta.
- W celu złożenia zamówienia należy w szczególności:
- wybrać Usługę/i będącą przedmiotem zamówienia, a następnie postępować zgodnie z kolejnymi krokami zawierania transakcji, a w szczególności:
- wypełnić formularz zamówienia podając: imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, adres, adres mailowy,
- zaakceptować niniejszy Regulamin oraz zapoznać się z Polityką prywatności,
- kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”.
- Pacjent zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym podania danych, niezbędnych do stworzenia zamówienia.
- Zamówienie niepełne lub co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane ręcznie przez obsługę Sklepu Internetowego. Zamówienie takie może zostać anulowane przez Centrum Medyczne Volver, o czym Pacjent zostanie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową niezwłocznie, nie później niż podczas procesu Rejestracji.
- Centrum Medyczne Volver zobowiązuje się w ciągu od wysłania Potwierdzenia Zamówienia ustalić z Pacjentem dostępne terminy realizacji Usługi i ustalić termin jej realizacji. Rejestracja na usługę odbywa się telefonicznie, wobec czego Pacjent ma obowiązek podać prawidłowy numer telefonu już przy składaniu zamówienia. Pacjent ma prawo samodzielnie skontaktować się z rejestracją Centrum Medyczne Volver pod numerem telefonu 44 683 70 65, jednakże podanie numeru telefonu jest niezbędne do realizacji Usługi.
- W czasie Rejestracji, w celu prawidłowego wykonania Usługi Pacjent ma obowiązek podać dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL i numer telefonu.
- Niezależnie od innych postanowień Regulaminu, zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku:
- podania przez Pacjenta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu Zamówienia,
- braku możliwości kontaktu z Pacjentem ze strony rejestracji Centrum Medyczne Volver pod podanym w zamówieniu numerem telefonu,
- nieprawidłowego złożenia zamówienia przez Pacjenta,
- uznania przez Centrum Medyczne Volver, że w przypadku zamówienia złożonego przez Pacjenta występuje uzasadnione podejrzenie działania Pacjenta niezgodnego z prawem lub nadużycia uprawnień z niego wynikających, a w szczególności: hakerstwa, użycia cudzych danych identyfikujących w Sklepie Internetowym, podszywania się pod inną osobę.
PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Pełna cena należna za zamówienie jest widoczna w podsumowaniu każdego zamówienia. Przedstawiona cena to całkowity koszt nabytych przez Pacjenta Usług.
- Płatności za zamówienia mogą być realizowane za pośrednictwem udostępnionych w Sklepie Internetowym systemów, w szczególności PayU.
- Prawidłowe opłacenie zamówienia oznacza zakupienie Usługi w Sklepie Internetowym.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych podanych w celu zakupu i w czasie realizacji Usługi jest Elbląskie Centrum Medyczne Lifeclinica Sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu, ul. Węgrowska 3, 82-300 Elbląg, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000590654, NIP: 5783118972, REGON: 363178515, o kapitale zakładowym 180.000,00 złotych, z którym można skontaktować się listownie, pod wskazanym adresem lub- w celu pytań lub realizacji uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych- pod adresem email: rodo@grupabluemedica.pl.
- Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Pacjentów znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce Polityka prywatności.
REKLAMACJE
- Pacjent jest uprawniony do złożenia reklamacji, w przypadku gdy Centrum Medyczne Volver nie wywiązuje się ze swoich obowiązków opisanych w niniejszym Regulaminie lub wywiązuje się z nich w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu oraz w innych przypadkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@konsultacjemedyczne.com.pl lub w sposób tradycyjny poprzez wysłanie listu na adres Centrum Medyczne Volver wskazany w Regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać w szczególności opis problemu będącego podstawą reklamacji, żądania oraz oznaczenie Pacjenta (imię, nazwisko, dane Usługi, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku listu tradycyjnego także adresu do korespondencji).
- Centrum Medyczne Volver rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany przez reklamującego. W szczególnych okolicznościach odpowiedź może zostać wysłana z wykorzystaniem innych środków komunikacji (np. sms).
- Pacjent ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Pacjent może pisemnie odstąpić od umowy bez podania przyczyny przed wykonaniem Usługi, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania Potwierdzenia zamówienia (zawarcia umowy). Wniosek o odstąpienie od umowy należy wysłać na adres email: zamowienia@konsultacjemedyczne.com.pl lub listownie na adres: Centrum Medyczne Volver podany na początku Regulaminu. Wzór odstąpienia od umowy jest dostępny pod linkiem: https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php
- Centrum Medyczne Volver. gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni roboczych za pośrednictwem aplikacji PayU na rachunek bankowy z którego zainicjowano wpłatę bez obciążenia Pacjenta dodatkowym kosztem.
- W przypadku rozpoczęcia wykonania Usługi nie jest możliwe odstąpienie od umowy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zmiana regulaminu następuje poprzez udostępnienie zmienionego tekstu na stronie https://konsultacjemedyczne.com.pl. O zmianie regulaminu Centrum Medyczne Volver informuje poprzez komunikat w Sklepie Internetowym oraz poprzez przesłanie na adres e-mail Pacjenta powiadomienia o zmianie.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 02.04.2020 r.